باتومی دومین شهر بزرگ گرجستان است که به‌خاطر داشتن باشگاه‌ها و مراکز تفریحی معروف است. این شهر ساحلی منظره‌ای حیرت‌انگیز از کوهستان‌های زیبا در یک سمت و نمایی فوق‌العاده از دریای آبی در سمت دیگر پیش روی‌تان می‌گذارد. تفریحات باتومی برای‌تان یک خاطره‌ی ماندنی می‌سازد. معماری عجیب و غریب ساختمان‌های شهر و محیط پر جنب‌و‌جوش باتومی هر گردشگری را متحیر می‌کند. در ادامه تعدادی از جاذبه های گردشگری باتومی آورده شده که برای دیدن‌شان باید خیابان‌های شهر را زیر پا بگذارید. تفریحات باتومی می‌تواند زیبا‌ترین سفرتان به سواحل دریای سیاه را بسازد، اگر با برنامه‌ریزی دقیقی به سفر بروید. در این مطلب مجله گردشگری سفرزون مقاله‌ای آماده کرده‌ایم که به شما در این باره کمک می‌کند.

سواحل ، بخش مهمی از تفریحات باتومی

تفریحات باتومی ، راهنمای خوشگذرانی در سواحل دریای سیاه ۱

قدم زدن در سواحل طولانی باتومی، واقعا لذت بخش است

اولین چیزی که در سفر به باتومی حس خواهید کرد، نسیم تازه دریاست. حمام آفتاب گرفتن در سواحل آفتابی و صخره‌ای، شنا در آب‌های شور دریای سیاه و قدم زدن در سواحل طولانی باتومی، مخصوصا در هنگام غروب آفتاب، واقعا لذت بخش است و یکی از بهترین تفریحات باتومی به‌حساب می‌آید.  در فصل‌های شلوغ مخصوصا تابستان‌ها، این سواحل خیلی شلوغ می‌شوند، اما هنگامی که خلوت باشند، واقعا حس آرامش‌بخشی دارند.

مجسمه عشق ، زیبا و باشکوه

تفریحات باتومی ، راهنمای خوشگذرانی در سواحل دریای سیاه ۳

مجسمه عشق | از مشهورترین نمادهای باتومی

مجسمه عشق یکی از مشهورترین نمادهای باتومی است. سازه‌ای ۸ متری و فولادی از یک مرد و زن که تامارا وسیتادزه طراحی کرده است. این سازه در سال ۲۰۱۰ میلادی و بر اساس داستان عاشقانه غم‌انگیزی به قلم «کوربان سعید» ساخته شده است. علی و نینو ۲ شخصیت این داستان بسیار به رومئو و ژولیت شباهت دارند. هر روز این ۲ پیکره به‌ سمت هم حرکت می‌کنند، اما پس از لحظه‌ای ادغام شدن دوباره از هم عبور می‌کنند و دور می‌شوند و همچون قصه هیچ‌گاه واقعا ادامه مطلب.

 بلیط هواپیما خارجی و بلیط هواپیما داخلی و رزرو هتل خارجی و رزرو هتل داخلی به سایت سفرزون مراجعه کنید.


مجله‌ی گردشگری باتومی ,سواحل ,دریای ,گردشگری ,تفریحات ,مجسمه ,تفریحات باتومی ,دریای سیاه ,نمادهای باتومی ,مشهورترین نمادهای ,سواحل طولانی ,مشهورترین نمادهای منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

شهدای کربلاء تهویه نوین ایرانیان ایمن کالا سایت وب سئو Milaur home آهنگ جدید ایرانی Simpsons Profile