در این مطلب به سراغ جاهای پر رمز و راز ایران خودمان خواهیم رفتیم تا سفر در ایران را به شکل متفاوتی تجربه کنیم. کشوری با تمدنی چندهزار ساله و مردمانی که از صمیمی‌ترین‌ها در جهان هستند. علاوه بر این بسیاری از جاها در ایران هنوز کشف نشده‌اند و برای کسانی که به‌دنبال کشف چیزهای تازه باشند، ایران و گردشگری داخلی یک بستر مهیا است تا زیبایی‌های باورنکردنی را از نزدیک ببینند و لذت ببرند. با  مجله گردشگری سفرزون همراه شوید. 

هنر ارمنی اصفهان ؛ تلفیقی آشنا و تفکربرانگیز

  مسجد شیخ لطف الله یکی از زیباترین مساجد دنیا

مسجد شیخ لطف الله یکی از زیباترین مساجد دنیا

خیلی سخت است که از دیدن مساجد و کاشی‌کاری‌ها و نقش‌های اسلیمی خسته شد، چرا که شاهکارهای عجیب و پر رمز و رازی میان مساجد ایران جاخوش کرده‌اند. به‌عنوان مثال مسجد شیخ لطف الله اصفهان یکی از مهم‌ترین جاهای پر رمز و راز ایران است، البته این شهر، پر از این عجایب است. اصفهان به‌خاطر تنوع آثار تاریخی و فرهنگی بسیار بین گردشگران اروپایی و آمریکایی به شهر هزار و یک شب معروف است.

کلیسای وانک ، فرصتی برای شناخت معماری تلفیقی

کلیسای وانک ، ظهور معماری تلفیقی در قلب تاریخ ایران، اصفهان

کلیسای وانک ، ظهور معماری تلفیقی در قلب تاریخ ایران، اصفهان

در سفر به اصفهان تلفیقی از هنر ارمنی با هنر اسلامی را می‌بینید؛ نمونه‌‌ی خارق‌العاده‌ی این تلفیق را می‌توانید در «کلیسای وانک» دید. این کلیسا هنر تلفیقی در ایران است. فرسک‌های (نقاشی‌های دیواری) کلیسا هنوز زیر نور لوسترهای عظیم شمعی، می‌درخشند و سخت است که کلیسای وانک را یک شاهکار ندانیم. شاید اگر دل‌تان بخواهد یک رمان پر رمز و راز ادامه مطلب.

 بلیط هواپیما خارجی و بلیط هواپیما داخلی و رزرو هتل خارجی و رزرو هتل داخلی به سایت سفرزون مراجعه کنید.


مجله‌ی گردشگری تلفیقی ,اصفهان ,کلیسای ,مساجد ,گردشگری ,جاهای ,کلیسای وانک ,معماری تلفیقی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

هنرستانی ادبی مسابقات پیامکی و اینترنتی 4mu5ic استعلام بدهی خودرو دنیایی پراز رمز وراز